l
width="475" height="400">
.:Tuesday, October 14, 2003:.
::
I don't know how to start.....uuhhmm sometimes you just can't find the right words...Damn.....Anyways....I'm doing ok..better than I did yesterday or the day before...It's hard to believe that my celphone is gone...but it's reality..It's life....It can suck sometimes...but that's the way it goes.....
I slept till....10 am..had breakfast...al together...with koos and mum....(koos is "sick"...I don't think so but...)
then I had a nice shower..and I listened to music for a wile.....music makes me happy(good music hehe) ....That's one of the only things that really makes me feel fine...Today's song is from "Los De Adentro"with..."Una Cancion"...That'ss the only one a know from them...but it's pretty good..I love it..it remains me of my friends at school in Colombia...Fifth grade...I love you guys....

here it goes
Hay unas que llegan al alma
que te hacen mover las palmas
otras que llegan al corazón
Hay unas que se necesitan
otras que nunca se olvidan
que te hacen despertar pasión
Oyendo una canción
para ti
para mi
y que nos llegue al pensamiento
para vivir y expresar
todo lo que yo siento
quiero tenerte
te dedico esta canción
Todo comenzó con un vaso
un trago caro y escaso
que me subía la desolación
Oyendo al grupo del bar
tocar mi favorita
se me subió la desesperación
Oyendo una canción
para ti
para mi
y que nos llegue al pensamiento
para vivir y expresar
todo lo que yo siento
quiero tenerte
te dedico esta canción
Perdiendo el tiempo
pensando en ti
yo se que nunca vas a regresar a mi
Oyendo una canción
para ti
para mi
y que nos llegue al pensamiento
para vivir y expresar
todo lo que yo sientooooo

Los De Adentro - Una Canción

juli maritza:
china escriba algo puesssss....
andres A: marik buen viaje a San andres!!!!......te cuidas!!
annie M:...china tengo que contarte alguito......mañana...
Ice:....hey girl!!!...meisje..ik spreek je nog!! doeisss

bueno me piso!! chauu
::

.:Lo wrote this at: 3:54 PM:.
...