l
width="475" height="400">
.:Wednesday, March 02, 2005:.
::
Foolish Games.

You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know
Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts
Our memories
Well, they can be inviting
But some are altogether
Mighty frightening
As we die, both you and I
With my head in my hands
I sit and cry
It's all ending
I gotta stop pretending who we are...
You and me I can see us dying...are we?
(No Doubt)



Every week, Move is small
When he cared, When he did love
When he knew, When he'd fall
I hear she'd fall, Ha, she fell
Here she'd fall, Ha, she fell.
Fallen on, Fallen on do we(??)
Fallen on, Fallen on me
(Cocteau Twins)



Dí más de la cuenta y esperé más de la cuenta. Jodidos.
Ya dejé de pensar en plural.
๑ஐLo-La Moixeta*๑ஐ www.absolutcol.blogspot.com zegt: otro guëvón me podrá culear... pero al fin y al cabo estamos solos eh? sigamos soñando...
y colorin colorado. c'est fini.


En dit zeg ik voor mezelf... straks ga je dit vertalen of weet ik veel wat alemaal, maar het kan me eingenlijk geen moer meer schelen. Ik ben degene geweest die droomde... wat zielig eh? ohww... fuck, wat ben ik zielig. Wat ben ik stom geweest... en ik geloofde, in alles. Moet ik maar weer naar de aarde terugkomen. Het kan niet anders.En ook een beetje aan mezelf denken godverdomme. Dat mag eh af en toe? Dus Laura, dit verhaal is afgelopen,het was mooi geweest, gezellie, leuk, fun, romantisch maar het is nu weg, en het is gewoon zo...en het is kut, en het doet pijn...maar waarschijnlijk weet hij (jij) dat niet. eerst hem (jou), dan hem(jou).. ohww... ja! dat zijn nou mannen. Woondabah!!. Dit gebruik ik misschien als een soort helm... dus als ik val, dan doet het misschien minder pijn... ik kan aanvallen maar ze kunnen niet terug slaan..is dat alles? misschien wel, maar misschien ook weer niet. Dit moest gewoon gezegd worden en voor mezelf. genoeg. Als jij dit hebt vertaald, dan moet je me maar begrijpen dat ik het tegen mezelf heb, dus niet tegen jou of iemand anders. Dit gaat alleen tussen mij en mij... met jou gaat het prima, ik moet nog voor uit komen, hoopelijk is dat zo spoedig mogelijk.


Now playing: (-)
::

.:Lo wrote this at: 5:58 AM:.
...