l
width="475" height="400">
.:Thursday, February 02, 2006:.
::
"I don't do drugs, I AM drugs."
...now is about me me ME!


Please allow me to introduce myself :
Ik ben ongezond, middelbaar, ziek van geest, excentriek, genotzoekend, gezellig, depressief, nostalgisch, cynisch, vol hoofdig, langzaam maar vast van begrip, bedorven in foto rolletjes, dromerig, zielvol, onbehouwen, slecht gemanierd, rood, arrogant, lief, intellectueel, vol zelfbeklag, eerlijk, succesvol, romantisch, aandachtig, sjiek, kitsch, artiestiek, erotisch, fascistisch, geniaal, plagerig, gek, fotografisch, literair, speels, amusant, musical, sociaal, gereserveerd, ambitieus, kleurrijk, verdoemd, trots, mooi en lelijk, hier en daar, waard, ontaard en goed als slecht.

Ik ben kunstenaar.



"Pleased to meet you, hope you guess my name "

For the record: * He estado tomando demasiados cubitos de panela instantaneos.



Now Playing: Yo naci Orishas (Orishas)- Cry Me a River (Ella Fitzgerald)- Hell Is Around The Corner (Tricky ft. Portishead) Best served with: cubitos de panela instantaneos.

::

.:Lo wrote this at: 4:06 PM:.
...